woensdag 27 maart 2013

Beterschap!

Hoi hoi,

Vandaag is het mijn beurt om mijn wekelijkse bijdrage te plaatsen voor het Scrap my Dream blog.
Hiervoor ben ik aan de slag gegaan met het mooie papier uit de Print poetry designer series.
Ik heb weer gebruik gemaakt van een Nederlandse tekst, omdat hier in mijn omgeving toch meer vraag naar is.

Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Tekst: Beterschap! (eigen voorraad)
Papier: Kraft
Scrappapier: Print poetry designer series
Pons: Word window
1 3/4 circle / 2 3/8 scallop circle
Overig: Papier doilies
touw (eigen voorraad)

Fijne dag!

Liefs Hélène


2 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje, en ik vind dit papier ook helemaal super. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje Hélène, ik heb net gisteren ook mijn eerste paper doilies gebruikt!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen