donderdag 21 maart 2013

Life is a matter of moments

Hoi hoi,

Afgelopen weekend heb ik dit doosje gemaakt. Het patroon heb ik van Splitcoaststampers.
Hier kun je, net als op Pinterest zoveel leuke ideeen opdoen voor projecten. En er is ook een speciale
Stampin'Up gallery, waar je creaties per stempelset kunt bekijken, hoe leuk is dat?!

Voor dit doosje heb ik gebruikt:
Stempels: Elements of Style
Papier: kraft, poolparty, very vanilla
Pons: Scallop edge border
Embossing: Beautiful wings embosslits
Inkt: Crumb cake, poolpary
Overig: Sycamore street lint (poolparty)
Parel pen (eigen voorraad)

Leuk dat je weer even langskwam!

Liefs Hélène

1 opmerking:

  1. Wat een leuk dingetje heb je gemaakt. Leuk hè die stempelset? Ik heb hem ook sinds vorige week en heb er gisteren mijn eerste kaartje mee gemaakt. Dat komt zondag pas op mijn blog mocht je erin heïnteresseerd zijn. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen