zondag 17 maart 2013

Made with love

Hoi hoi,

Dag 4 alweer als Onafhankelijk demonstratrice voor SU. En gisteren heb ik mijn eerste bestelling kunnen
doen. (met dank aan mijn lieve vriendin!) En ook mag ik nieuwe volgers welkom heten, thx ladies dat jullie me hier ook gaan volgen!
Toch best spannend allemaal! :-)

Gisteren heb ik ook een freubeldag gehouden. Naast de zaterdagse beslommeringen van boodschappen e.d heb ik me 's middag heerlijk teruggetrokken op mijn kamertje.

Deze kaart is het resultaat en hiervoor heb ik
gebruikt:
Papier: Whisper white en Calypso coral
Scrap: Tea for two designer serie paper
Embossing: Textured embossing folder "honeycomb
Stempel: Bliss (vlinder)
Overig: knoop en touw uit eigen voorraad

Fijne zondag allemaal.

Liefs Hélène






3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, vrolijke kaart! Super gedaan. Groetjes en fijne zondag, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf, vrolijk kaartje zeg! Leuke kleuren heb je gebruikt, erg leuk om die vakjes zo op te vullen!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Helene ,

    Wat een geweldige blog heb je weer echt toppie nog meer van jouw creaties genieten :-) En wat leuk dat je nu Stamping up demonstratrice bent ! Kan je uitleggen hoe het een beetje werkt ....ga je workshops geven in het hele land ?

    BeantwoordenVerwijderen