dinsdag 19 maart 2013

O is for Owl

Hoi hoi,

Het lukt me maar niet om één stijl aan te houden. Ik vind het vintage achtige ontzettend leuk, maar ook Cas kaartjes en frisse bloemenkaarten vind ik erg leuk om te maken Voor vandaag heb een fris verjaardagskaartje gemaakt met het mooie papier uit de Storytime collectie.

Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Tekst: Teeny tiny sentiments
Papier: kraft
Scrappapier: Storytime
Pons: hoekpons, word window

Fijne dag en tot de volgende kaart!

Liefs Hélène





3 opmerkingen:

  1. Blijf jij maar lekker afwisselen hoor, ik kijk er elke keer weer naar uit wat je er die keer van gemaakt heb. En ik krijg daar ook weer inspiratie van. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Hélène wat maak jij toch leuke kaartjes! Ik krijg meteen zin om ook wat te gaan doen, leuke ideetjes én een inspirerend blog. Ik ben dan ook meteen volger geworden.

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke diverse kaartjes inderdaad! Deze is ook weer super! Leuke stempel!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen