maandag 29 april 2013

Best of flowers - Hortensia

Hoi hoi,

Op deze regenachtige maandag wil ik een kaartje laten zien welke ik gemaakt heb met de "Best of
flowers" stempelset. Deze set kregen we tijdens het regio event in Almere. En is in juli vanuit de nieuwe
catalogus te bestellen. 
Het is een prachtige set met bloemen waar je alle kanten mee op kan. Voor deze kaart heb ik de hortensia 
stempel gebruikt en ingekleurd met de Stampin'Up markers.
Het kraftpapier heb ik bestempeld met dezelfde stempel en Crumb cake inkt. 
Ik zal de komende dagen nog wat kaarten laten zien welke ik gemaakt heb met deze stempelset.

Gebruikte materialen:
Melon mambo cardstock, kraft, Very vanilla cardstock
Garden green marker, Melon mambo marker, Regal rose marker
Best of flowers stampset
Framelits labels collection (blz 191)
Bitty butterfly punch (blz 13 Spring)
Baker's Twine (blz 172)
Essentials Paper- piercing pack

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène



1 opmerking:

  1. Prachtig kaartje geworden en met onze nieuwe unieke stempelset ;) ;)

    BeantwoordenVerwijderen