zondag 7 april 2013

en nog eentje..... The open sea

Hoi hoi,

Ik heb nog een kaartje gemaakt met "The open sea" stempelset. Zelf heb ik een enorme zwak voor
stempels en papier wat met de zee en de vaart te maken heeft, maar dit komt meer  omdat mijn lief in de offshore werkt. Deze stempelset is natuurlijk ook erg geschikt voor mannenkaarten.

Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Stempels: The open sea
Tekst: Teeny tiny sentiments
Papier: Very vanilla, kraft
Inkt: Crumb cake, Night of navy
Overig: Paper- piercing pack essentials

Fijne zonnige zondag allemaal.

Liefs Hélène




2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Hélène! Dat is ook een mooie stempelset inderdaad, leuk voor mannenkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, ik hou ook wel van schepen, maar dat komt omdat ik vroeger bij een scheepvaartonderneming heb gewerkt. Dat ook al weer 35 jaar geleden.... Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen