dinsdag 2 april 2013

For you

Hoi hoi,

Vandaag een kaartje met mijn favoriete pons. Toen ik voor het eerst kennis maakte met Stampin'Up, was dit mijn eerste aankoop en ik heb er nog geen spijt van. Dit leuke uiltje is al op heel wat kaartjes geplakt, en ik ben hem nog lang niet zat ;-)

Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Pons: owl builder
Petite curly punch
Modern label/ word window
Papier: kraft, poolparty
Scrap: More amore specialty designer series paper
Stempels: Hearts a flutter
Tekst: Priority mail
Pretty petites
Inkt: Pool party/ Primrose petals
Crumb cake
Overig: Mini brads

Alle materialen staan in de grote catalogus
óf in de voorjaarscatalogus.
Heb je vragen of wil je één van deze producten
bestellen? Mail me dan (zie zijbalk).

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène


1 opmerking:

  1. Dit is nu wat je noemt een feestelijk kaartje. Ik word er al vrolijk van als k er naar kijk. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen