donderdag 25 april 2013

Gepromoveerd naar Bronze 2 en een Aktie!

Hoi hoi,

Afgelopen zaterdag ben ik gepromoveerd tot Bronze 2!! Ik ben hier ontzettend blij mee, zeker 
ook omdat het allemaal zo snel is gegaan! Bij deze wil ik dus mijn lieve "klanten" en 
"klanten-vriendinnen" bedanken, want zonder jullie was het niet gelukt!

Om dit te vieren start ik vandaag met een leuke aktie.

Bij een besteding van 25 euro of meer verloot ik onder de kopers de stempelset 
"kindness matters"

De aktie loopt 10 dagen, dus tot 25 april. Wil je meedoen, plaats dan je bestelling via 

Zaterdag de 27ste zal ik de winnaar van de set bekend maken.  

Fijne dag.

Liefs Hélène


3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je brons 2. Gaaf hoor. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Hélène! Goed van je! En nu zo doorgaan natuurlijk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen