woensdag 3 april 2013

Happiest Birthday

Hoi hoi,

Dit kaartje heb ik voor een vriendin gemaakt die vandaag jarig is. Voor deze kaart heb ik een combi gemaakt van Stampin'Up en de inkt waar ik altijd mee inkleur.

Ik heb de stempel (Apothecary Art) gestempeld met Stazon black op aquarellepapier. En daarna heb ik hem ingekleurd met de inkt.

Verder heb ik gebruikt:
Papier: Very vanillia, Riding Hood red
Stans: Labels collection Framelits
Embossing: Square lattice folder

Ik ben zelf erg in mijn nopjes met het eindresultaat.
Wat vinden jullie ervan?

Liefs Hélène


2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem adembenemend mooi hoor. Ik heb dit laatst ook gedaan een stempel op deze manier ingekleurd en het resultaat was inderdaad verbluffend. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ik die vriendin niet ben.....tis een supermooi kaartje. Gr. anja

    BeantwoordenVerwijderen