maandag 1 april 2013

I'm here for you

Hoi hoi,

Allemaal een fijne 1ste paasdag gehad? Wij hebben de dag gezellig met mijn ouders doorgebracht. 'sMorgens heb ik een brunch gemaakt en 's avonds een lekker quiche. Voor ons was het een zeer geslaagde en gezellige dag!

Vorige week heb ik dit kaartje gemaakt. Ik heb de Blooming with kindness stempelset ervoor gebruikt.
Met deze set kun je mooie klassieke kaarten/ projecten maken.

Verder heb ik gebruikt:
Stempels: Blooming with kindness - Four frames
Papier: kraft, very vanilla, so saffron
Inkt: Early espresso, so saffron
Pons: Frames
Stans: Labels collection
Embos: Fancy fan folder
Overig: Festive Paper piercing pack

Fijne 2de paasdag allemaal.

Liefs Hélène



4 opmerkingen:

  1. Prachtig, dit heeft een houjeademineffect. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke achtergrond Helene,

    Ben even alle accenten op je naam vergeten hoor.
    Maar je kaart is geslaagd.
    Gezellige tweede paasdag.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben gelijk volger geworden samen met manlief ( die nooit kijkt!)

    BeantwoordenVerwijderen