zondag 21 april 2013

Swap!

Hoi hoi,

Gisteren ben ik naar het regionale event van Stampin'Up geweest. Erg leuk, informatieve en vooral inspirerende dag gehad!

Tijdens het event werd er geswapt, dit zijn kleine kadootjes die je maak, om met mede demo's te ruilen
en zo elkaar op nieuwe en leuke ideeen te brengen.
Mijn swap zie je hierboven, de uilentag :-)

(gebruikt hiervoor: Owl builder punch, two tags bigz dies, circle punch,
scallop circle punch, kraft, Naturals white, Summer smooches
designer series paper, Tiny tags stampset)


En al deze Owl-tags heb ik geruild voor deze leuke swaps. Ze zijn allemaal erg leuk, maar er zitten erbij! 
Ook heb ik geswapt met mijn upline Maaike, mijn up-upline C@ro en mijn up- up- upline Michelle Last
uit Engeland, zij was deze dag ook aanwezig. Super om haar te ontmoeten, wat een inspiratie is deze 
vrouw! 

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène

Ps: Houden jullie de aktie nog in de gaten? Deze loopt
tot 25 april.


5 opmerkingen:

  1. Leuk die uiltjes die je gemaakt had en leuk dat je er zoveel verzameld hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hoor dit uiltjes. Wat een mogelijkheden als je de oogjes een beetje anders maakt :)
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook leuk om jou weer even tegen te komen ;-) Al had ik je in eerste instantie niet meteen herkend.... (bloos)
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke tags heb jemaakt met die uiltjes zeg. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi die uilen-tags.

    Wat een leuke spulletjes kreeg je in ruil. Toffe manier om van elkaar ideeën op te doen.

    Groetjes,

    Ann C.

    BeantwoordenVerwijderen