donderdag 2 mei 2013

Best of Flowers

Hoi hoi,

Vandaag weer een kaartje met de "Best of Flowers" stempelset. Zoals ik eerder deze week schreef is deze set nog niet verkrijgbaar, maar zodra deze te bestellen is zal ik het laten weten.
Dit is mijn 3de kaartje met deze set en zoals je ziet weer heel anders dan de vorige. 

Gebruikte materialen:
Best of Flowers stempelset
Tiny tags stempelset (blz 124)
Pretty petites stempelset (SAB '13)
Real red inkt
Real red cardstock
Kraft
First Edition Specialty designer series paper (blz 162)
Jewelry tag punch (blz 183)
Scallop edge border (blz 183)
Petite curly label punch (SAB '13)
Linen Thread (blz 173)
Essentials paper- piercing pack (blz 181)

Hieronder heb ik nog een leuk filmpje over de This and That collectie, welke gisteren is uitgekomen. 

Heb je vragen over de This and That collectie, of interesse, mail me op lovelythings@live.nl

Fijne dag.

Liefs Hélène





Geen opmerkingen:

Een reactie posten