zaterdag 4 mei 2013

Best wishes

Hoi hoi,

Zijn jullie ook al Pinterest verslaafd? Nou ik wel! ;-) Je doet er zoveel leuke ideeen op! Ook dit kaartje kwam ik in een soort gelijke vorm tegen op Pinterest, en heb er mijn eigen draai aan gegeven.
Het kwam doordat ik een paar weken terug het Sunshine & sprinkles papier uit de *Spring catalogus heb gekocht. Ik wilde hier van de week weer mee aan de slag maar was een beetje idee-loos. Zodoende ben ik op Pinterest gaan zoeken naar creaties met dit designer papier. Tja en dan zie je ineens genoeg leuke dingen voorbij komen! :-) 

Gebruikte materialen:
Sunshine & Sprinkles designer series paper (blz 28 Spring)
Marina Mist cardstock (blz 154)
1 3/4 circle punch (blz 184)
1 3/8 circle punch (blz 184)
Modern label (blz 183)
Word window (blz 183)
Labels collection framelits (blz 191)
Wishes your way (blz 33 Spring)

* De Spring catalogus loopt nog tot 30 juni.

Fijn weekend!

Liefs Hélène



1 opmerking: