woensdag 15 mei 2013

Celebrate


Hoi hoi,

Achter de schermen ben ik de afgelopen weken (en ook de komende weken) druk bezig om een
voorraad kaarten te maken voor de Fancy fair van mijn werk.
Deze wordt 12 juni gehouden in de Judith Leysterhof in Boven- Hardinxveld. Ik zal hier samen met
mijn vriendin (en tevens nachtcollega) in een kraampje staan met kaarten en "Gifts in a jar".
Ook zit kaartje heb ik gemaakt voor de fair.

Gebruikte materialen:
Whisper white cardstock
Pink pirouette cardstock
Pink Pirouette ink
Kraft
First edition designer series paper (blz 162)
Blooming with Kindness (blz 87)
Feeling sentimental (SAB '13)

Fijne dag allemaal.


Liefs Hélène

4 opmerkingen:

  1. Het is echt een gaaf kaartje gweorde. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, this is so beutiful Hélène! Your card is absolutely FABULOUS! A piece of art :)

    hugs,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! Leuk dat je op de fancyfair gaat staan, veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige stempel is dit.
    Groetjes, Ann C.

    BeantwoordenVerwijderen