vrijdag 3 mei 2013

Een vrolijk kaartje

Hoi hoi,

Zoals mij wel vaker gebeurd, was ik gisterochtend om 5uur al klaarwakker. Tja, wat kun je dan beter doen, dan in je knutselkamer aan de slag gaan ;-)
Het resultaat was 3 kaartjes en dit is er één van. Ik heb me voor deze kaart laten inspireren door de foto die voorop op de Spring catalogus staat.
De bloem heb ik gemaakt met de Fancy flower punch. Ik heb de bloem 3x uitgeponst en deze toen een beetje nat gemaakt. Daarna verkreukelt en weer drooggemaakt met de heattool. Eenvoudige om te doen, met een heel leuk resultaat.

Gebruikte materialen:
Very vanilla cardstock (A4 40 sheets blz 156)
Island indigo cardstock (blz 152)
So saffron cardstock (blz 154)
Calypso coral cardstock (blz 152)
Vellum (blz 160)
Oh, Hello stampset (blz 4 Spring)
Fancy flower punch (blz 185)
Calypso coral ink - Lucky limeade ink - So safffron ink - Pink pirouette ink - Island indigo ink
Vintage faceted designer buttons (blz 176)
Baker's Twine Island indigo (blz 172)
Essentials paper- piercing pack (blz 181)

Het is een hele lijst met materialen geworden voor een vrij eenvoudig kaartje. 

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen