woensdag 29 mei 2013

Roses

Hoi hoi,

Een kaartje zonder tekst. Altijd makkelijk om deze op voorraad te hebben. Ook het idee van 
dit kaartje heb ik van Pinterest. Het is heerlijk om rond te surfen op de onuitputtende wereld 
van Pinterest ;-)

Gebruikte materialen:
Crumb cake cardstock
Very vanilla cardstock
Fan fair designer series paper (blz 165)
Stippled blossoms (blz 78)
Pretty in pink inkt 
Melon mambo inkt
Labels collection (blz 191)
Fancy fan folder (blz 189)
Seam binding very vanilla (blz 172)
Pearl basic jewels (blz 175)

Fijne dag allemaal!

Liefs Hélène

2 opmerkingen:

  1. Inderdaad een leuk kaartje. Ik denk dat ik toch ook maar eens moet gaan kijken op dat Pinterest. Tot nog toe heb ik dat nog niet gedaan maar ik zie het nu zo vaak op de blogs voorbij komen. Ik word nu toch wel heel nieuwsgierig. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje. Ik moet denk ik ook eens gaan kijken op Pinterest. Nog nooit gedaan, maar één keer moet de eerste zijn.
    Groetjes, Ann C.

    BeantwoordenVerwijderen