zondag 5 mei 2013

Tea for two designer fabric

Hoi hoi,

Hebben jullie gisteren ook zo van het heerlijke weer genoten? Wat zijn we daar aan toe na die lange winter! :-) 
Ook voor vandaag heb ik weer een vrolijk kaartje gemaakt, wat helemaal past bij het weer van dit weekend. Maar ook in de kleuren passend bij Bevrijdingsdag.
Tijdens de *"Spring-share" kregen we ook de stofjes bij onze bestelling, maar deze bleven steeds onaangeroerd in mijn la liggen.
Tot van de week...... Ik kwam ze met het opruimen weer tegen en vond dat ik er nu toch écht iets mee moest maken, maar wat?? Dus ben ik maar weer Pinterest opgegaan en daar zag ik ideeen genoeg!
Inmiddels heb ik een aantal kaartjes gemaakt en is dit er één van.

Gebruikte materialen:
Calypso coral cardstock (blz 152)
Very vanilla cardstock (blz 156)
Calypso coral ink (blz 152)
Baja Breeze ink (blz 154)
Mixed bunch (blz 94)
Blossom punch (blz 185)
Honeycomb embossing folder (blz 6 Spring)
Bitty buttons (blz 176)
Baker's twine Calypso coral (blz 172)
Tea for two designer fabric (blz 6 Spring)

Het zigzag steekje op de stof heb ik onder het naaimachine gedaan.

* De "Spring- share" was een idee van mijn upline Maaike. Hoe werkte het: In de Spring/Summer catalogus staan diverse producten, die gedeeld konden worden in 4 tot 8 porties. Maaike kocht deze producten in en verdeelde alles in 8 porties. Deze share kon dus alleen doorgaan bij 8 klanten. Hierdoor hadden wij voor een leuk bedrag veel producten uit de nieuwe catalogus. En konden we op deze manier alles uitproberen.

Fijne dag!

Liefs Hélène

1 opmerking:

  1. Mooie kaart, Hélène! De stofjes geven echt wel iets extra.

    BeantwoordenVerwijderen