woensdag 22 mei 2013

Thanks set

Hoi hoi,

Ik heb deze set met kaartjes gemaakt voor een aantal collega die ik wilde bedanken voor
het overnemen van mijn diensten. De kaartjes heb ik na het fotograferen leuk verpakt met een doosje
Merci chocolade.
Voor alle 3 de kaartjes heb ik de stempelset "Everything Eleanor" gebruikt. Ben zo blij met
deze set, want door verschillende kleurencombinaties krijg je écht een heel ander kaartje.

Gebruikte materialen:
Everythings Eleanor (blz 112)
Whisper white cardstock
Pool party cardstock + inkt
Wisteria wonder cardstock + inkt
Calypso coral cardstock + inkt
Crumb cake cardstock + inkt
Fancy fan folder (blz 189)
Square lattice folder (blz 189)
Bloomin'marvelous (SAB '13)
Kindness matters (blz 74)
Rhinestone basic jewels (blz 175)

Tot de volgende kaart!


Liefs Hélène

1 opmerking: