donderdag 9 mei 2013

Thanks

Hoi hoi,

In mijn werk als vaste nachtdienst in het verpleeghuis gaat er de komende tijd het één en ander veranderen. Hierdoor heb ik gisterennacht voor het laatst samengewerkt met mijn lieve collega Alice. Dit kon ik natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan zonder een kaartje voor haar te maken :-) 
Mijn andere vaste "maatje" in de nacht is volgende week voor het laatst en ook voor haar zal ik een kaartje maken. 

De achtergrond van de kaart is niet zo netjes. Ik had de kaart al in de enveloppe gedaan toen ik erachter kwam dat ik nog geen foto had gemaakt. Vandaag dat mijn kaartje op het grid paper ligt.

Gebruikte materialen:
Very vanilla cardstock (blz 156)
Early espresso cardstock (blz 156)
Riding hood red cardstock (blz 155)
Early espresso ink
Riding hood red ink
Everythings Eleanor stampset (blz 112)
Square lattice folder (blz 189)
Kindness matters stampset (blz 74)
Bloomin' marvelous (SAB '13)
Rhinestone basic jewels (blz 175)

Fijne Hemelvaartsdag!

Liefs Hélène




4 opmerkingen:

  1. Prachtig. Maar eel jammer als je een maatje moet gaan missen. Ik hoop dat je er een fijne nieuwe collega voor terug krijgt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi, schitterdende kaart, groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie aart Hélène! Daar zal je collega vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een prachtig kaart, Hélène. Jouw collega zal er wel superblij mee zijn.
    Groetjes, Ann C.

    BeantwoordenVerwijderen