woensdag 19 juni 2013

For the new mr & mrs

Hoi hoi,

Een collega vroeg me een felicitatiekaart te maken voor een trouwerij. Ik had al eerder een speciale kaart voor haar gemaakt en kon nu natuurlijk ook geen nee zeggen.
We zijn samen Pinterest gaan afstruinen en zagen deze kaart, wel iets anders, want ik heb er mijn eigen draai weer aan gegeven.
Afgelopen vrijdag ben ik de kaart bij haar af wezen geven en ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig wat het bruidspaar ervan vond ;-)

Gebruikte materialen:
Very vanilla cardstock
Crumb cake cardstock (kraft)
Everythings Eleanor stampset (blz 112)
Petite pairs (blz 134)
Lovely letters alphabet (blz 145)
Crumb cake inkt
Kraft inkt
Curly label punch (blz 182)
Stampin'emboss powder "white"(blz 159)
Pearl basic jewels (blz 175)

Ik zal deze kaart ook laten zien op het Scrap my Dream blog.

Tot de volgende kaart.

Liefs Hélène

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Je kan zo mooie dingen maken met Stampin'Up.

    Groetjes, Ann C.

    BeantwoordenVerwijderen