zondag 30 juni 2013

Happy Birthday to you!

Hoi hoi,

Afgelopen week is er weinig van freubelen gekomen, omdat wij grote opruiming hebben gehouden in huis.
Gisteren werd er bij ons in het dorp een "halfdeurseel" georganiseerd. Dit is een soort garage sale, maar dan op z'n Hollands. Een mooie gelegenheid dus om alles eens van zolder te halen, de kledingkasten uit te mesten, en de schuur te reorganiseren. En dan kom je toch wel het één en ander tegen wat toch écht wel wel kan/ mag ;-)
De dag was van 8uur tot 17uur, en we hebben het erg leuk gevonden. Volgend jaar weer! En natuurlijk is niet alle "rommel" verkocht, maar we hebben toch aardig wat mensen blij kunnen maken met een fiets, senseo apparaat, kinderspeelgoed, stempels, dvd's, kleding en de caviakooi (welke zo ontzettend veel plek in nam in de schuur, dat ik blij was dat iemand hem wou kopen!).

Tussen de drukte van afgelopen week door heb ik toch nog 1 kaartje gemaakt. Ik heb hiervoor de nieuwe In color kleuren gebruikt die vanaf 2juli verkrijgbaar zijn.

Gebruikte materialen:
Strawberry slush ink - cardstock
Pistachio pudding ink - carstock
Baked brown sugar ink
Whisper white cardstock
Mosaic madness stampset
Label love stampset
Bloomin' marvelous (SAB '13)
Bitty butterfly punch
Fancy flower punch
Itty bitty shapes punch pack 
Artisan label punch 
Fancy fan embossing folder
Rhinestone basic jewels
Vintage faceted designer buttons
Linen thread

Kunnen jullie ook niet wachten om te bestellen uit de nieuwe catalogus? Nog 2 dagen wachten... Yes!

Wil je een bestelling doen? Kun je me altijd even mailen op lovelythings@live.nl

Fijne dag allemaal,

Liefs Hélène


1 opmerking:

  1. een hele mooie kaart, maar dat had ik je al verteld.
    Ik kan niet wachten tot dat mijn bestelling is gedaan en binnen komt, een nieuwe inspiratiebron.

    BeantwoordenVerwijderen