vrijdag 14 juni 2013

Happy birthday wishes & Fancy fair

Hoi hoi,

Afgelopen woensdag was het eindelijk zo ver. Na toch wel weken van voorbereiding konden
mijn vriendin en ik ons kraampje inrichten voor de Fancy fair van ons werk.
Het was een gezellige en geslaagde dag en we hebben allebei leuk verkocht.
Nu staat er morgen nog een SU workshop op het programma en dan is alle drukte voor even 
weer voorbij ;-) 
Natuurlijk wil ik jullie vandaag ook nog een kaartje laten zien. Deze keer heb ik ribbelkarton gebruikt
om een wat vintage- achtige look te krijgen.

Gebruikte materialen:
Midnight muse cardstock
Comfort cafe designer series cardstock (blz 163)
Fancy flower punch (blz 185)
Petite pairs (blz 134)
Scallop oval punch (blz 184)
Large oval punch (blz 184)
Vintage faceted designer buttons (blz 176)
Linen tread (blz 173)

Hieronder nog een foto van ons kraampje


Alvast een fijn weekend allemaal!

Liefs Hélène



1 opmerking:

  1. Deze kaart vind ik super, Hélène!

    Groetjes, Ann C.

    BeantwoordenVerwijderen