woensdag 26 juni 2013

Swallowtail

Hoi hoi,

In het dorp waar ik woon wordt a.s zaterdag een "halfdeurseel" georganiseerd, dit is een soort garage sale maar dan op z'n dorps ;-)
De afgelopen dagen heb ik dus veel op zolder gezeten om eens grote opruiming te houden, zodat we een aantal leuke spulletjes hebben voor deze "seel".
De kaartjes die ik nu dus laat zien heb ik al eerder gemaakt, maar nog niet eerder laten zien.
Het is een vrolijk kleurend kaartensetje geworden gemaakt met de Swallowtail stempelset.

Gebruikte materialen:
Swallowtail stampset (blz 18 Spring)
Whisper white cardstock
So saffron ink & cardstock
Pink pirouette ink & cardstock
Rose red ink & cardstock
Perfect plum ink & cardstock
Poolparty ink & cardstock
Wild wasabi ink & cardstock
Perfectly penned stampset(blz 132) 
Feeling sentimental stampet (SAB '13)

Nu snel verder met puinruimen LOL ;-)

Fijne dag.

Liefs Hélène

1 opmerking:

  1. Wat een mooie reeks kaarten. Simpel en Clean maar o zo mooi.
    Hopelijk raak je wat spulletjes kwijt op de 'halfdeurseel'. Vind ik een leuk woord. :-)

    Groetjes, Ann C.

    BeantwoordenVerwijderen