zaterdag 6 juli 2013

Best wishes

Hoi hoi,

Wat was ik gisteren blij met mijn UPS bezorger ;-) Hij bracht een doos vol met spulletjes uit de nieuwe catalogus! Jammergenoeg was niet heel de inhoud voor mezelf, maar je kan dan ook niet alles hebben ;-)
Natuurlijk kon ik niet wachten om er gelijk mee aan de slag te gaan, met deze kaart als resultaat.

Gebruikte materialen:
Blushing bride ink, Gumball green ink, Smoky slate ink, Night of navy ink
Six- sided sampler stampset (blz 125)
Hexagon punch (blz 180)
Dixtionary stampset (blz 100)
Honeycomb embossingfolder (blz 191)
Petite pairs stampset (blz 73)
Very vanilla cardstock (blz 145)
Gumball green cardstock (blz 141)

Wat is het toch ontzettend leuk om met nieuwe materialen te "spelen"!

Fijn weekend allemaal,

Liefs Hélène

2 opmerkingen:

  1. de kaart is heel mooi geworden.
    ik kwam er net achter dat ik van dit blog geen volger was, dus maar snel gedaan.
    fijn weekend.
    en die spullen van die UPSman, zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje. Deze hexagons staan ook al op mijn lijstje. Volgende week heb ik hier een party thuis en dan ga ik ze bestellen. Nog van het geld dat ik met mijn verjaardag kreeg. Dat heb ik speciaal bewaard voor de nieuwe catalogus. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen