zaterdag 20 juli 2013

Get well

Hoi hoi,

Het leven als Stampin' Up demonstratrice is hier in huize den Breejen steeds duidelijker aan het worden. Althans.... de gevolgen ervan ;-)
Gisteren was ik even met mijn oudste dochter Kaylee in Breda. We hadden het één en ander nodig bij de Dille & Kamille om te bakken en te koken. Kaylee zag een set leuke schaaltje en riep " Mam, kijk dat zijn poolparty schaaltje". Even later kwamen we Calypso coral tegen en pistachio pudding mocht ook niet ontbreken LOL.

Na een weekje nachtdiensten kan ik nu weer heerlijk aan de knutsel en de eerste kaartjes staan klaar om op de foto gezet te worden.
Maar eerst het kaartje van vandaag laten zien.

Gebruikte materialen:
Coastel cabana cardstock (blz 141)
Very vanilla cardstock (blz 145)
Afternoon picknick dsp (blz 151)
Perfectly penned stampset (blz 95)
Woodgrain stamp (blz 75)
Labels collection framelits (blz 186)
Designer frames embossing (blz 190)
Crumb cake ink (blz 145)
Very vintage designer buttons (blz 169)

Gezellig dat je even langskwam.

Fijn weekend,
Liefs Hélène


3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje! En hoezo verslaafd -:)? Grappig hè, maar ik herken het wel hoor. Ik ben net zo erg. Groetjes, en fijn weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pertty Helene, and love your blog header!!

    BeantwoordenVerwijderen