zondag 28 juli 2013

Oh, hello & Scrap my DreamTeam dag

Hoi hoi,

Ik ben nog aan het nagenieten van gisteren. We hadden een freubeldag met het Scrap my Dream team in de workshopruimte van Maaike (mijn upline). Ook mijn beide meiden waren mee en die hebben gezellig mee zitten doen.
Maaike had gevraagd of ik een workshopje roosjes maken wilde doen, zie hieronder mijn voorbeeld roos.


En op de volgende foto staan alle roosjes die gemaakt zijn. Hier zitten ook de roosjes van mijn dochters tussen! Zo leuk!






En dan heb ik ook nog een kaartje gemaakt (foto bovenaan). Helemaal in mijn favoriete kleur "Poolparty".

Gebruikte materialen:
- Whisper white cardstock (blz 145)
- Poolparty cardstock & ink (blz 147)
- Hearts a flutter dies (blz 187)
- Oh, hello stampset (blz 34)
- Subtles color collection dsp (blz 152)
- Itty bitty shapes punch pack (blz 180)
- Rhinestone basic jewels (blz 171)

Fijne zondag allemaal.

Liefs Hélène

2 opmerkingen:

  1. What a beautiful card Hélène! Love the colours and your design is fantastic!

    The colours are fabulous too!!! Love them!

    have a nice sunday,
    hugs,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, het was zeker gezellig, ook ik zit nog na te genieten. En het was leuk om eens iets anders te doen dan ik normaal doe. Je kaartje is trouwens ook gaaf. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen