zondag 21 juli 2013

Something old, something new

Hoi hoi,

Vandaag een kaartje met wat 'ouds'  en wat 'nieuws' . Om te laten zien dat je materialen uit de vorige catalogus dan wel 'oud' zijn, maar zeker niet 'té'.... heb ik een kaartje gemaakt met materialen uit beide catalogie.

Ook heb ik gisteren een nieuwe pagina aangemaakt bovenaan mijn blog. Ik start vanaf september met mijn eigen StempelClub, wat dit is en hoe het werkt, kun je bovenaan vinden bij het tabblad " StempelClub".

Voor deze kaart heb ik 2 rijtjes gemaakt met gebruikte materialen:
Oud:
- Fan fair designer series paper

Nieuw:
Labels collection framelits (blz 186)
- Decorative label punch (blz 181)
- Artisan label punch (blz 181)
- Itty bitty shapes punch pack (blz 180)
- Vintage trinkets (blz 170)
- Label love stampset (blz 33)
- Postage due stampset (blz 103)

- Doily (eigen voorraad)
- Datum stempel (eigen)

Tot de volgende kaart!
Liefs Hélène

Geen opmerkingen:

Een reactie posten