dinsdag 27 augustus 2013

For you - Terug van vakantie

Hoi hoi,

Het was ook op dit blog wat stil de afgelopen tijd. Jeroen kwam onverwachts 1,5 week eerder thuis van zee en hierdoor konden we toch nog een weekje op vakantie.
We hebben op de Veluwe vertoeft en dit was echt genieten! Mooi weer, prachtige natuur en het gezin compleet, heerlijk!

In de tussentijd is er in Stampin' Up land weer het één en ander gebeurd wat betreft leuke acties en aanbiedingen.
Deze zal ik later deze week hier plaatsen.

Voor vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien. Tijdens het rondsurfen op internet kwam ik deze kaart tegen op het blog van Jenni Pauli Zij is een grote inspiratiebron voor mij en ik heb weinig aan haar kaart veranderd, omdat ik hem zóóó gaaf vond!

Gebruikte materialen:
Whisper white cardstock (blz 145)
Crumb cake cardstock & ink(blz 145)
Poolparty cardstock & ink (blz 147)
Strawberry slush ink (blz 141)
Gorgeous grunge stampset (blz 109)
Chalk talk stampset (blz 12)
Tape it stampset (blz 127)
Trim natural (blz 173)
Circle punch 1 3/8 (blz 182)
Scallop circle punch 1 3/4 (blz 182)

Update stempelclub: In september start ik met een stempelclub, dit zal 1x in de maand plaatsvinden.
Wil je hier meer over weten, kijk dan even onder het tabblad " Stempelclub" bovenin mijn blog.
Ik ben deze week druk bezig met de voorbereidingen voor de aftrap van de club, ik heb er superveel zin in!

Liefs Hélène

Geen opmerkingen:

Een reactie posten