vrijdag 30 augustus 2013

Kerstkaartje en leuke akties!

Hoi hoi,

Ik heb vanmorgen zitten spelen met de nieuwe kerstspulletjes uit de Autumn/ Winter catalogus. Uiteindelijk zijn het 3 kerstkaartjes geworden, waarvan dit er één is.
Ook heb ik nog een aantal akties die ik aan jullie wil laten zien, je vind ze hieronder. Ik zal de "Best of..." sets ook in de zijbalk van mijn blog zetten om een goed overzicht te krijgen.

Gebruikte SU materialen:
Very vanilla cardstock (blz 145)
Lucky limeade cardstock (retired)
Old olive marker (blz 143)
Cherry cobbler marker en ink (blz 149)
Basic black marker (blz 145)
Chevron embossing folder (blz 191)
Itty bitty shapes punch pack (blz 181)
Rhinestone basic jewels (blz 171)
Ornament Keepsakes (Carry over list until januari 2014)
Baker's twine Whisper white (blz 173)
Merry little Christmas (blz 27 Autumn/ winter 2013)
Season of Style DSP Stack (blz 22 Autumn/ winter 2013

Overige materialen
Tim Holtz - Tiny tabs & tags
MD Eline's huis - Twill tape


Eerste leuke aktie: Een vlinderbundel, oftewel de Papillion potpourri stempelset met bijpassende vlinder pons met 15% korting. Zowel in hout als clear te bestellen.  Erg leuke set!

Tweede aktie: De "Best of..... 25years" stempelset van september! Weer een erg leuke set!

En dan nog de nieuwe colour bundles. We hebben er even op moeten wachten, maar eindelijk verkrijgbaar!

Heb je vragen of interesse in één van bovenstaande artikelen, stuur me dan gerust een mailtje.

Fijn weekend,

Liefs Hélène



Geen opmerkingen:

Een reactie posten