donderdag 3 oktober 2013

Diverse nieuwtjes!!!

Hoi hoi,

Ik loop een beetje achter met alle nieuwtjes van Stampin'Up. Hier komen ze dus één voor één even voorbij.

Clearance rack
24 september is het clearance rack toegevoegd aan mijn SU webwinkel, hierin staan retired producten met hoge kortingen.
Je komt er door rechts bovenin op mijn webwinkel te klikken, mijn SU site opent zich, klik daarna rechtsbovenin op "shop". Je vind het clearance rack links.
Je kunt producten uit het clearance rack alleen met credit card betalen, heb je geen credit card? Stuur me even een mailtje en dan plaats ik de bestelling voor je.

Best of Sale-a-bration
Er is weer een nieuwe Best of.... stempelset uit. Deze keer de Best of sale-a-bration. Heb je interesse over deze stempelset? Stuur me even een mailtje.

Party more, get more
Stampin'Up bestaat 25 jaar en dat betekent FEEST! Deze maand geeft Stampin'Up 25 euro extra hostess credits weg bij iedere party met een totale eindscore van 350 euro. Dat betekent dat je als gastvrouw, in dat geval, voor 80 euro aan GRATIS Stampin'Up producten mag uitzoeken. Hoe leuk is dat?!

Join for 25 euro
En dan het laatste nieuwtje. Vanwege het 25jarig bestaan van Stampin'Up  is er nog een leuke aktie. Je kunt je nu aansluiten voor 25 euro! Dus twijfel niet langer en "join me"!
Lijkt het je leuk om je aan te sluiten in mijn Pinkies team, stuur me een mailtje en ik help je verder in de creative wereld van Stampin'Up.

Tot stempels!

Groetjes Hélène






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen