zondag 6 oktober 2013

Workshop vintage letterbak

Hoi hoi,

Gisteren gaf ik de workshop vintage letterbak maken/ aankleden. Er zat weer een gezellige groep aan tafel. Na de koffie/ thee met wat lekkers zijn we begonnen met het uitzoeken van het DSP, dat viel nog niet mee! Uiteindelijk werd er gewerkt met Afternoon picknick, SoHo Subway, Modern medley, Eastern elegance en Twitterpated (retired). Ook het op maat snijden van de verschillende stukjes DSP was een flinke klus, maar om het iets makkelijker te maken had ik voor alles dames de maten op een briefje gegeven.
Na de lunch (broodje Stampin'Up, hier kom ik later nog wel eens op terug ;-) ) zijn we de bak gaan aankleden en roosjes gaan maken met de Fancy flower punch. Om meerdere maten te krijgen hebben we ook ponsen van EK succes gebruikt.

De letterbak is natuurlijk nog niet "af" en staat ook nog niet "vol". Net als vroeger komen er steeds wat prulletjes bij die ik hier en daar zie of koop.
De middag liep flink uit, maar het was erg gezellig! Meiden bedankt!

Nog even een paar foto's van de workshoppers in aktie:





Fijne zondag allemaal en tot stempels!

Groetjes Hélène

1 opmerking:

  1. Ha Hélène, dat klinkt gezellig. En ik zag bij Henrike ook het letterbakje al op de blog staan. Erg leuk. Maar volgens mij een enorme prak werk met al die hokjes om te beplakken. Groetjes en fijne zondag verder, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen