woensdag 20 november 2013

3x Kerst

 Hoi hoi,

Afgelopen zaterdag heb ik bij Maaike (mijn upline) een gezellige DT dag gehad van het
Scrap my Dream blog. We zijn heel de dag creatief bezig geweest en dit is het resultaat.
Aan de hand van de schetsen van Ankie heb ik 3 kerstkaarten gemaakt.

 Voor alledrie de kaarten heb ik het prachtige Season of Style dsp papier gebruikt. Wat een prachtige kleuren zijn dit! Verder ben ik een enorm Crumb cake fan, dus ook dit papier komt in iedere kaart terug.

Gebruikte materialen:
Papier - Crumb cake * Old olive * Very vanilla
Inkt - Early espresso * Cherry cobbler * Old olive
DSP: Season of Style
Stempelsets: Christmas messages * Christmas collectibles
Overig: Christmas ornament punch * Linen thread * 1 1/4 scallop circle punch * 1" circle punch *
Rhinestone basic jewels

Tot stempels!

Groetjes Hélène

1 opmerking: