zondag 24 november 2013

Nog een paar kerstkaartjes

Hoi hoi,

Nu de kerst steeds dichterbij komt, neemt de kerstkaarten-stress steeds meer toe. Ieder jaar kom ik standaard te kort, en heb ik me voorgenomen dat me dat dit jaar niet zal gebeuren (ook dat neem ik me ieder jaar voor LOL).
Ik heb 2 kaartjes in dezelfde stijl gemaakt, maar toch weer heel anders. Op beide kaartjes heb ik de goud inkt van SU gebruikt, dit geeft een erg mooi glanzend/ glimmend effect op de kaart.


Gebruikte materialen:
Papier: Very vanilla, Cherry cobbler, Old olive, Crumb cake
Inkt: Crumb cake, Cherry cobbler, Old olive, Metallic Encore pad
Stempels: Ornament keepsakes, Off the grid, Music notes, That's the ticket, Gorgeous grunge, Christmas messages
Accessoires: Ticket due builder, Apothecary accents, Rhinestone basic jewels, Baker's twine Early espresso, Old olive Taffeta ribbon

Fijne zondag en tot stempels!

Groetjes Hélène

4 opmerkingen:

  1. Leuk Heélène. Ikheb weer gelijk nieuwe ideeën voor de achtergrond stempels. Fijne zondag! Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke achtergrondstempels.
    Hier ook nog volop met kerstkaarten bezig.
    Groetjes, Ann

    BeantwoordenVerwijderen