vrijdag 6 december 2013

Kerstkaarten en extra bestelling

Hoi hoi,

Zoals ik woensdag al schreef, heb ik samen met mijn vriendin Henrike een kerstkaarten-dag gehouden. En met resultaat, want de bak is weer flink gevuld met kaarten :-)
De komende dagen zal ik hier en op Facebook de kaarten laten zien die ik gemaakt hebt.


Het idee voor deze 2 kaarten zag ik bij Caro, wat een super kaart! Deze kaart vraagt erom om ook gemaakt te worden. Ik heb hem in 2 kleurstellingen gemaakt en vind hem erg gaaf geworden.

Gebruikte materialen:
Papier: Naturals white a4, Crumb cake
DSP: Winter frost paper stack, Season of style paper stackPost
Stempels: Postcard, Lovely as a tree, Festive flurry, Christmas messages
Inkt: Early espresso, Old olive, Cherry cobbler, Island indigo, Smoky slate, Bermuda bay,
Encore! zilver, Encore! goud

Extra bestelling

Ivm de kerst doe ik woensdag 11 december een extra bestellings rondje. Wil je dus nog wat bestellen, als kado voor de kerst, of om gewoon heerlijk aan de knutsel te gaan met deze donkere dagen, mail me dan even op lovelythings@live.nl.

Je kunt natuurlijk ook zelf bestellen in mijn online shop (rechts bovenin van dit blog vind je de link). Je hebt hier wel een credit card voor nodig. Heb je deze niet, geef dan je bestelling via de mail aan mij door.

Tot stempels!

Groetjes Hélène


1 opmerking:

  1. Prachtige kaarten! Het tweede exemplaar in de iets traditionelere kerstkleuren geniet mijn voorkeur.
    Groetjes, Ann

    BeantwoordenVerwijderen