maandag 30 december 2013

Vintage met Stampin' Up

Hoi hoi,

Eindelijk weer een berichtje van mij. Na een stedentrip naar Barcelona en de kerstdagen kwam er weinig van kaarten maken en bloggen. Maar afgelopen dagen ben ik zachtjes aan weer begonnen met wat kaartjes maken, en met het maken van een nieuw workshop schema voor 2014.

Om eens wat anders dan anders te proberen, heb ik een vintage kaartje gemaakt met de materialen van SU. Alleen het fotoplaatje is van Pion design, verdere materialen zijn allemaal van SU.

Gebruikte materialen:
Papier: Very vanilla
DSP: Afternoon picknick
Stempelset: Sentimenten (NL)
Accessoires: Pearl basic jewels, Very vintage designer buttons, Baker's twine, Paper- piercing pack, Large oval punch, Scallop oval, Labels collection framelits, Banner punch (sab'14)

Ik hoop dat jullie deze stijl ook kunnen waarderen ;-)

Alvast een gezellige jaarwisseling en tot stempels in 2014!

Groetjes Hélène

2 opmerkingen:

  1. Deze kaart is meer dan geslaagd!

    Groetjes, Ann.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem zo gaaf, echt heel erg leuk
    groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen