woensdag 4 december 2013

Winter frost - Kerstkaarten



Hoi hoi,

Vandaag heb ik samen met een vriendin een kerstkaarten dag, we hopen héél véél kerstkaarten te maken. Maar afgelopen week heb ik ook niet stilgezeten en een aantal leuke kaartjes gemaakt.
Voor beide kaarten heb ik het papier Winter Frost gebruikt. Ik heb het blokje gebruikt, en dat werkt super!


Gebruikte materialen:
Papier: Whisper white, Bermuda bay
DSP: Winter frost paper stack
Inkt: Smoky slate, Bermuda bay, Island indigo
Stempelset: Tags 4 you, Gorgeous grunge, Christmas messages
Accessoires: Label bracket punch, Circle punch, Decorative label, Silver ribbon, Taffeta ribbon bermuda bay, Chevron ribbon smoky slate, Paper piercing pack essentials

Ik ga snel alles klaarzetten!

Tot stempels.

Groetjes Hélène

1 opmerking: