woensdag 22 januari 2014

Stampin'Up! - ...and it's all really good!

Hoi hoi,

Tussen al het nieuwe door "moest" ik écht even een kaartje maken met de Mosaic madness. Dit vind ik nog steeds zo'n gave set die ik al vaak gebruikt heb.
Voor deze kaart heb ik ook het natural whites cardstock gebruikt, prachtig papier waar ik ook steeds vaker naar grijp.

**Hi,
Between all the new stuff I "had" to make a card with the Mosaic madness stampset. I still find it  a great stampset and I use it a lot.
For this card I used natural whites cardstock, a beautiful paper.

Gebruikte materialen:
Papier: Naturals white, Early espresso
DSP: First edition specialty (retired)
Stampset: Mosaic madness, Really good greetings
Inkt: Early espresso, Pistachio pudding, Crisp cantaloupe
Accessoires: Mosaic punch, Baker's twine, Rhinestone basic jewel

Tot stempels!

Groetjes Hélène

3 opmerkingen:

  1. Gaaf Hélène. Die naturals white is ook mooi, ik kende hem nog niet. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOHHH sowee die is gaaf geworden!! Ik wil hem ook nog zo ontzettend graag bestellen (maar ik heb voorlopig eerst nog wat andere wensen van Stampin Up producten voordat het zover is). Altijd leuk hier hoor.
    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen