woensdag 8 januari 2014

Stampin'Up! - Blij!

Hoi hoi,

Hoe blij kun je zijn, als er een doos met hobbyspullen wordt bezorgd? Dit gevoel kennen we inmiddels allemaal wel. Jullie zullen dus wel begrijpen dat toen gistermiddag UPS mijn besteling van SU bezorgde ik als een kind zo blij was. Even leek het weer SinterKerst :-)
Nadat ik alles een paar keer door mijn handen had laten gaan, ben ik met de doos naar mijn hobbykamer gegaan en ben er gelijk mee aan de slag gegaan.
Het resultaat is deze 2 kaartjes, en vandaag hoop ik ook nog wat tijd te vinden (waar blijft de tijd?) om een aantal kaartjes te maken. Wordt vervolgd dus :-)

  
Gebruikte materialen:
Papier: Coastal cabana, Crumb cake, Real red, Whisper white
DSP: Fresh prints DSP stack (Nieuw!)
Stempelsets: Perfect pennants (Nieuw!), Starburst sayings (Nieuw!), Gorgeous grunge
Inkt: Coastal cabana, Real red, Crumb cake
Accessoires: Starburst framelits (Nieuw!), Arrow embossing folder (Nieuw!), Paper- piercing pack, Decorative label punch, Artisan label punch, Chevron border punch, Petite curly label punch

De "nieuwe" materialen zijn komen uit de nieuwe voorjaarscatalogus en zijn vanaf 28 januari te bestellen bij mij. Je kunt dit doen via mail of via mijn webshop (rechts bovenin vind je de link)


Tot stempels!

Groetjes Hélène

Geen opmerkingen:

Een reactie posten