dinsdag 14 januari 2014

Dutch Pinkies Craft reward weekend

Hoi hoi,

Ik zal jullie vandaag wat foto's laten zien van het Craft reward weekend. Afgelopen weekend hadden we een Craft reward weekend voor de Dutch Pinkies, dit zijn alle Nederlandse downlines die in het team van Michelle zitten.


Dit is Michelle samen met Damir. Damir is Assistant Business Development Manager Netherlands voor Stampin'Up.Bij hem kunnen we terecht met vragen, en zo ook deze dag. Het is erg fijn dat de "lijntjes" op deze manier heel kort zijn en je het gevoel hebt gehoord te worden.


Zaterdag was het vooral een informatieve dag, veel geleerd en weer veel te weten gekomen.
En zondag konden we helemaal "los gaan" :-) We hebben deze dag aan 4 projecten gewerkt, ze waren SU-per! Maaike (mijn upline) en ik werkte samen op en dan moet er natuurlijk ook een fotootje gemaakt worden :-D  De creaties die we gemaakt hebben zal ik de komende weken ook laten zien op dit blog.


Wist je dat we in Nederland al met 96 Pinkies zijn! Dit is écht geweldig! Hierboven een groepsfoto van iedereen die zaterdag aanwezig was.


En een foto van de Pinkies die zondag aanwezig waren.


Op zo'n weekend worden er natuurlijk veel groepsfoto's gemaakt, dit is een foto met het team van Maaike, waar ik in zit. Jammergenoeg waren we niet compleet.


En nog een laatste foto met Michelle en Maaike samen.


Ik heb een écht een SU-per weekend gehad, het geeft zoveel positieve energie om een weekend met elkaar door te brengen, creatief te zijn, te leren, te delen, geweldig!

  
Lijkt het je ook leuk om deel uit te maken van dit gezellige team? Werk je graag met de materialen van Stampin'Up en zie je een standaard korting van 20% wel zitten? 
Meld je dan aan als demonstratrice.
Heb je geen zin in het geven van party's of workshops, ook dit is geen probleem.

Stuur me vrijblijvend een mail en ik kan je er alles over vertellen.

Wie weet mag ik jou straks welkom heten in mijn/ ons gezellige team!

Tot stempels.

Groetjes Hélène



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen