maandag 13 januari 2014

Stampin'Up! - I think you're lovely

Hoi hoi,

Afgelopen weekend heb ik doorgebracht met de Pinkies. Het team waar ik deel van uitmaak bij Stampin'Up. Het was een craft reward weekend, hierin werden we door Michelle uit Engeland getrakteerd op een creatief, maar ook leerzaam weekend.
Ik het werkelijk genoten! Het is zo inspirerend om met elkaar creatief bezig te zijn.

Een fotoverslag zal ik later plaatsen, maar na dit weekend "moest" ik vanmorgen eerst even een kaartje maken ;-)
En het is dit kaartje geworden. Het idee is naar een kaart van Jenni Pauli. Hiervoor heb ik de scallop tag topper punch gebruikt, een mond vol maar hij is werkelijk GE-WEL-DIG!
Deze pons is vanaf 28 januari te bestellen uit de nieuwe voorjaarscatalogus.

Verder heb ik SAB materialen gebruikt, het papier en de stempels, ook deze zijn vanaf 28 januari verkrijgbaar. En kun je uitzoeken als je voor 60 euro of meer besteld (dus bij 120 euro 2 gratis artikelen, 180 euro 3 enzovoorts).

Wil je hier meer over weten? Stuur me gerust even een mailtje .

Gebruikte materialen:
Papier: Sahara sand, Crisp cantaloupe, Whisper white
DSP: Sweet sorbet (SAB '14)
Stempelset: You're lovely (SAB '14), Happy watercolor (New)
Inkt: Crisp cantaloupe, Crumb cake, Pool party, Pistachio pudding
Accessoires: Deco labels collection, Circle punch, Vintage trinkets, Sycamore street ribbon (retired),
Scallop tag topper punch

Tot stempels!

Groetjes Hélène


Geen opmerkingen:

Een reactie posten