vrijdag 17 januari 2014

Stampin'Up! - I think you're lovely

Hoi hoi,

Wat is het toch een heerlijk weer! Het zonnetje schijnt zo lekker mijn kamertje binnen, daar krijg je écht een voorjaarsgevoel bij :-)
Met mijn hoofd in het zonnetje heb ik zitten spelen met de Petal parade stempels. Deze stempelset hoort ook bij de Sale-A-Bration en krijg je gratis bij een bestelling van 60 euro of meer.
Nu stond deze stempelset niet heel hoog op mijn lijstje tot we het weekend met Michelle ermee gewerkt hebben, toen was ik verkocht!


** Today I played with the Petal parade stampset. This set was not so high on my "Wish list", but after working with it this past weekend with Michelle I was totally in love with it! :-)


Gebruikte materialen:
Papier: Pool party, Whisper white
DSP: /
Stempelset: Petal parade (SAB'14), You're lovely (SAB'14)
Inkt: Sahara sand, Summer starfruit, Coastal cabana, Pool party, Pistachio pudding, Crisp cantaloupe
Accessoires: Deco labels framelits, Circle punch, Itty bitty punch pack, Sizzlits little leaves, Sweet sorber accessory pack (SAB'14), Ruffled ribbon pool party (retired), Scallop edge border punch, Rhinestone basic jewels

Alvast een fijn weekend.


**Have a nice weekend.

Tot stempels!

Groetjes Hélène

2 opmerkingen:

  1. Hallo Helene, een kaartje met een wauw effect. Dacht dat het een mooi papiertje was, maar je hebt dit effect met stempels verkregen, dat maakt het helemaal super. Ja en dan de bijpassende envelop, daar ben ik persoonlijk helemaal weg van. mooi compleet setje, super.
    Lieve groeten, HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen