maandag 20 januari 2014

Stampin'Up! - Labelkaart / Labelcard

Hoi hoi,

Het was eigenlijk de bedoeling om deze kaart pas morgen te plaatsen. Maar er wordt op Facebook al zo op gereageerd dat ik toch even wat details zal neerzetten.

Ik heb vanmorgen deze labelkaart gemaakt, hiervoor heb ik de scallop tag topper punch gebruikt. Dit is dezelfde punch als waar ik de giftbags van heb gemaakt.
Voor de kaart heb ik een stuk cardstok van 9 bij 6 inch gebruikt. De kaart is opgebouwd met diverse materialen uit de Sale-A-Bration.

** Hi,
It was not my intention to post this card today. But after lots of nice comments on Facebook I will place some details here.

I made this labelcard this morning. I used the scallop tag topper punch again. This is the same punch as the giftbags. 
For this card I used a 9 by 6 inch piece of cardstock. The card is build with lots of products from the Sale-A-Bration.



Gebruikte materialen:
Papier: Sahara sand, Crisp cantaloupe, Pool party, Pistachio pudding, Whisper white
DSP: Sweet sorbet (SAB'14)
Stempelset: You're lovely (SAB'14), Sweetly framed
Inkt: Sahara sand, Crisp cantaloupe, Pool party
Accessoires: Deco labels collection framelits, Little leaves sizzlits, Circle punch, Itty bitty punch pack, Elegant butterfly punch, Bitty butterfly, Rhinestone basic jewel, Ruffled ribbon (retired), Modern label punch, Word window punch, In color boutigue details, Scallop tag topper punch (Nieuw!)

Tot stempels!

Groetjes Hélène

2 opmerkingen:

  1. Mooi kaart model en een hele mooie afwerking!
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hélène!

    Ik vind je kaartje helemaal geweldig!
    Ik heb hem gelift naar jouw voorbeeld.
    Kom je ook eens bij mij kijken?

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen