zondag 5 januari 2014

Stampin'Up! - Leuke dingen in aantocht!

Hoi hoi,

Nu de feestdagen voorbij zijn en de versieringen weer naar zolder worden gebracht, wordt het weer tijd om te gaan freubelen.
En wat is er dan leuker dan dat Stampin' Up weer met een leuke aktie komt :-)

Op 28 januari start bij Stampin' Up de Sale-A-Bration periode. Deze periode loopt tot 31 maart, en in deze periode kun je gratis producten bij elkaar sparen. Bij iedere 60 euro aan bestellingen mag je uit de SAB folder een gratis product kiezen, hoe leuk is dat!

Maar dit is nog niet alles! Op 28 januari gaat ook de nieuwe voorjaarscatalogus in. En laat ik deze nu al naast me hebben liggen ;-)
Als demo krijg je deze al eerder thuisgestuurd en kan ik dus al kijken wat voor leuke, gave dingen eraan komen.

Ook mag je als demo pre- orders doen, en dit heb ik natuurlijk ook gedaan! en komen we uit bij het kaartje van vandaag. Deze heb ik gemaakt met de gratis SAB producten.

Gebruikte materialen:
Papier: Pool party, Crisp cantalope, Smoky slate
DSP: Sweet sorbet (Free SAB)
Stempelset: Sentimenten
Accessoires: In color boutique details, Baker's twine, Mini brads, Modern label punch, Word window punch, 7/8 scallop punch, Paper- piercing pack.

Heb je vragen over de SAB of de voorjaarscatalogus? Of over het demo zijn. Je kunt me met alle vragen mailen op lovelythings@live.nl .


Tot stempels!

Groetjes Hélène

1 opmerking:

  1. Dag Hélène,

    Supermooi kaartje. Leuke kleuren combinatie.

    Groetjes,

    Ann C

    BeantwoordenVerwijderen