zaterdag 18 januari 2014

Stampin'Up! - Oh, Happy day

Hoi hoi,

Vanmorgen in alle vroegte heb ik dit kaartje gemaakt. Mijn jongste dochter werd vannacht ziek, hierdoor was het wat onrustig in huis. En aangezien ik toch niet zo'n beste slaper ben, ben ik mijn kamertje maar ingegaan en aan de slag gegaan met deze set stempels.

Deze stempelset met bijpassende framelits komt uit de nieuwe voorjaarscatalogus. Maar op de één of andere manier schoof ik hem steeds opzij als ik voorbeelden ging maken.
Vanmorgen ben ik er maar eens mee aan de slag gegaan. Nu klinkt het misschien dat ik deze set niet leuk vind, maar dit is zeker niet het geval! Ik had er alleen nog geen ideeen bij. Met sommige sets heb ik net even wat langer nodig. Maar de kaart is af en ik ben zelf erg tevreden met het resultaat :-)

**Hi,
I made this card very early this morning. My youngest daughter became sick, and because I am a lousy sleeper I went into my craftroom.

This stampset I used with matching framelits are from the new spring catalog. I don't know why, but since I got this set I put it away everytime I was making examples.
But not this morning! :-) Well it maybe sounds like I don't like this set, but believe me, that's not true! Sometimes I just need a little bit more time to get used to it.
The card is finished and I am very happy with the result :-)

Gebruikte materialen:
Papier: Crumb cake, Whisper white
DSP: Sweet sorbet (SAB'14)
Stempelset: Starbust sayings (Nieuw)
Inkt: Crisp cantaloupe, Pistachio pudding, Coastal cabana, Summer starfruit
Accessoires: Starburst framelits (Nieuw), Owl builder punch, Sweet sorbet accessory pack, Mini brads


Tot stempels!

Groetjes Hélène

1 opmerking:

  1. Wat een gaaf kaartje zo. Lekker vrolijk, en dat uiltje met die wiebeloogjes vind ik ook een gaaf idee. Die ga ik onthouden. Beterschap met je dochter, hopelijk is het niet te ernstig? Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen