vrijdag 24 januari 2014

Stampin'Up! - Oh, Hello

Hoi hoi,

Nog 4 dagen... en dan is het de 28ste! En op de 28ste gaat het jaarlijkse Stampin'Up feest, de Sale-A-Bration van start. Je mag dan bij iedere bestelling vanaf 60 euro een product uit de speciale Sale-A-Bration folder uitkiezen. De afgelopen weken heb ik meerdere voorbeelden voorbij laten komen waarin ik de gratis producten heb laten zien. Is het hierdoor al gaan kriebelen?

De 28ste maak ik een verzamel bestelling. Wil je ook met deze bestelling meedoen? Stuur me dan een mailtje met je bestelling of heb je vragen over de Sale-A-Bration of over de gratis producten kun je die natuurlijk ook via de mail stellen. Je kan natuurlijk ook zelf je bestelling maken via mijn webshop, de link hiervoor vind je rechts bovenin.

Het kaartje voor vandaag heb ik vanmorgen in alle vroegte gemaakt. Het is een lekker vrolijk kaartje geworden.

Gebruikte materialen:
Papier: Whisper white, Real red
DSP: Fresh prints dsp stack
Inkt: Real red, Crumb cake
Stempelset: Simply stars, Off the grid, Oh, Hello
Accessoires: Very vintage designer buttons, Tea lace paper doilies, Linen tread


Tot stempels!

Groetjes Hélène

Geen opmerkingen:

Een reactie posten