donderdag 9 januari 2014

SU-per challenges #23 CASe it

Hoi hoi,

De week is alweer om en dus starten we vandaag weer met een nieuwe uitdaging op het SU-per challenges blog. Wat een leuke verandering dat we nu iedere week een uitdaging hebben he?
Vorige week had ik een extra bijdrage geleverd, maar deze week is het team waarin ik zit écht aan de beurt en is dit mijn bijdrage.
De uitdaging van deze week is CASe it, wat dit precies in houdt lees je op de foto hieronder.


Voor mij was deze term helemaal nieuw,  maar erg leuk om aan te werken!

Gebruikte materialen:
Papier: Naturals white, Pool party, Crisp cantaloupe
DSP: Sweet sorbet (SAB '14)
Stempelset: Label something, Banner blast
Accessoires: Pool party inkt, Crisp cantaloupe inkt, Circle card
thinlits, Banner punch, Circle punch, Artisan label punch, Beautiful
wings embosslits, Rhinestone basic jewels



Team Bermuda bay heeft ontzettend leuke voorbeelden gemaakt, deze kun je vinden op ons SU-per challenges blog.


Succes met de uitdaging!


Tot stempels!


Groetjes Hélène

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig kaartje; ik ga proberen om mee te doen.
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen