vrijdag 10 januari 2014

Stampin'Up! - You make me happy

Hoi hoi,

De tekst van deze kaart dekt wel de HELE lading hoe ik over de nieuwe voorjaarscatalogus denk! Het is één kleurenfestijn van frisse voorjaarskleurtjes en leuke, nieuwe materialen zoals bv het fotoframe hierboven. Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met dit blokje dsp (fresh prints) maar hoe leuk is het om deze frames voor vintage kaarten te gebruiken? Mogelijkheden genoeg, slecht voor m'n hoofd, want in bed lig ik nog kaarten te maken ;-)

Gebruikte materialen:
Papier: Real red, Crumb cake, Whisper white, Coastal cabana
DSP: Fresh prints dsp stack (Nieuw!)
Stempelsets: Happy watercolor (Nieuw!)
Inkt: Real red
Accessoires: On film framelits dies (Nieuw!), Baker's twine, Rhinestone basic jewels

Dit weekend zal ik ook beide dagen een berichtje plaatsen met nieuwe materialen, dus kom gerust hier nog eens langs dit weekend.

Tot stempels!

Groetjes Hélène


1 opmerking:

  1. Prachtig kaartje!
    Die 'film framelits' wil vind ik mooi!
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen