donderdag 20 februari 2014

SU-per challenge #29 Tag it!

Hoi hoi,

Leuk dat je weer even langskomt op mijn blog. Het is een beetje stil hier omdat ik druk bezig ben met het voorbereiden van de diverse workshops, stempelclub en extra workshopavonden "haal meer uit je scallop tag topper punch". Mocht je je hier nog voor op willen geven, dan kan dat! Kijk even onder het kopje "workshops" bovenin mijn blog.

Maar ondanks alle voorbereidingen gaan de uitdagingen op het SU-per challenge blog gewoon door en ook deze week heb ik weer een voorbeeld gemaakt voor de uitdaging "Tag it".


Om eens even iets heel anders te laten zien dan een "gewone" tag/ label heb ik een soort label-waaier gemaakt. Leuk om te geven voor een verjaardag of zomaar.

Gebruikte materialen:

Papier: Whisper white, Coastal cabana, Baked brown sugar
DSP: In color dsp stacks
Stempelset: Gorgeous grunge, Happy day, Happy watercolor
Accessoires: Antique brads, Baker's twine, Ruffle stretch trim, Decorative label punch, Chalk talk framelits, Bitty butterfly punch, Scallop tag topper punch, Extra large oval punch, Rhinestone basic jewel, Boho blossoms punch, Decorative dots embossingfolder

Wat een leuke uitdaging weer he?! Benieuwd naar de gave creaties van mijn teamgenoten? Neem dan snel een kijkje op ons blog.

Tot stempels!

Groetjes Hélène



1 opmerking:

  1. Leuk die tag-waaier en ook de plaats waar je hem laat openwaaieren. Ik bedoel, ik zou eerder boven aan de tags vastgemaakt hebben. Dit is echt verrassend.
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen