donderdag 13 februari 2014

Stampin'Up! - Valentijns setje en nieuwe uitdaging SU-per challenges blog

Hoi hoi,

Ik heb zoals ik gister al schreef nog een leuk Valentijns setje gemaakt. Het is een kaart met een bijpassend 2-4-6-8 (inch) doosje. Dit is een "bekend" doosje en de naam zijn de maten in inch voor het doosje. Als je op youtube 2-4-6-8 box intyp krijg je diverse leuke filmpjes te zien met voorbeelden. Voor het doosje heb ik ook weer de scallop tag topper punch gebruikt voor het deksel.
Ik vind het zelf wel een erg leuke setje geworden ;-)

En natuurlijk start er vandaag op het SU-per challenges blog weer een nieuwe uitdaging. Deze week is het een kleurenuitdaging, alle ins & outs hierover en de mooie voorbeelden van mijn mede team leden zijn te vinden op ons blog.

Gebruikte materialen voor het doosje en de kaart:
Papier: Crumb cake, Coastal cabana, Whisper white
DSP: Fresh prints dsp stack
Inkt: Crumb cake, Coastal cabana
Stempelset: En Francais, Pretty petites(retired)
Accessoires: Banner punch, Petite curly label, small heart, Full heart, Paper piercing pack, Rhinestone basic jewels, Baker's twine, Designer buttons neutrals, Scallop tag topper punch

Tot stempels!

Groetjes Hélène

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en supergaaf doosje. Zal eens kijken of ik het patroon ergens kan vinden, want die wil ik wel onthouden... Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke combinatie. Die wil ik ook wel eens uitproberen.
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen