zondag 23 maart 2014

Stampin'Up! - For you - Happy watercolor

Hoi hoi,

En dit is het andere kaartje wat ik gemaakt hebt met de ingekleurde label. Het was even zoeken naar de juiste kleuren, want ik wilde het kaartje niet te "bont" maken.
Het stiksteekje rondom heb ik met de hand gedaan, al gaat het met het naaimachine wel een stuk sneller ;-)

Gebruikte materialen:
Papier: Whisper white, always artichoke
Stempels: Hardwood, a round array, happy watercolor
Inkt: Real red, cherry cobbler, soft suede, soft sky
Accessoires: Scallop tag topper punch, ruffle stretch trim, label bracket punch, scallop circle punch, circle punch, linen thread

Fijne zondag en tot stempels!

Groetjes Hélène

3 opmerkingen:

  1. Nog een pareltje! Met de naaimachine zal het wel sneller gaan, maar ... ik vind het met de hand nog steeds het mooiste.
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi geworden Helene. Vind het inkleuren bij mij geen mooi resultaat geven.
    Maar deze klaproos is super. Leuk zoals je de tag op een kaart verwerkt.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen